Op 1 september zijn we vertrokken naar Álora in Andalusië, Zuid Spanje om er te wonen.
We hebben hier een heel mooie villa gehuurd voor de helft van de normale prijs.
Bijzonder hoe dat gegaan is.
Op het moment zijn we nog steeds aan het inburgeren.
We spreken veel Engels met de mensen uit de grote immigranten-gemeenschap hier.
Het Spaans begint ook al een klein beetje te komen.